Сторінка для вчителів

20+ найкращих вчительських мемів, які змусять вас сміятися, поки вчителі плачуть

Довге, блаженне літо закінчилося, і це означає, що вчителі та учні повернулись до школи! Читати далі...
 

9 способів використати фото в облаштуванні класу

Учні люблять фотографувати та фотографуватися, власне, як і всі інші. Використайте цю їх пристрасть для згуртування класу та облаштування кабінету. Фотографії будуть корисними у класі, який щойно зібрано, проте не менш потрібні вони будуть в кабінеті, де навчається уже давно згуртований колектив.

Мистецтво фотографії стане у пригоді і вчителю, який зацікавлений у тісній співпраці зі школярами. Використайте цей досвід ваших колег, які активно залучають фото для роботи з учнями та для прикрашання кабінету. Далі...

П'ять сервісів для створення онлайн-вікторин

Українські ЗМІ рідко користуються онлайн-вікторинами для перевірки знань чи інтересів своїх читачів. А дарма, адже в такий спосіб можна не тільки полегшити сприйняття теми, а й зацікавити більшу кількість користувачів, отримавши вищу відвідуваність сайту. Інтерактивними матеріалами охоче діляться в соцмережах, вихваляючись або демонструючи свої результати іншим. Онлайн-вікторини можуть мати не тільки розважальну, комерційну чи суто навчальну мету. Детальніше...

 

Якими можуть бути українські вчителі майбутнього: досвід переможців «Global teacher Prize»

Юрій Гайдученко, експерт та автор курсу з креативних педагогічних стратегій на «Фестиваль освіти: Вчителі Майбутнього» розповів, які підходи має використовувати сучасний педагог у своїй практиці.

Він розповів про світовий досвід успішних вчителів, які змогли зробити освітній процес цікавим, інноваційним та більш інтерактивним для дітей. Тож, на основі вже реалізованих проектів він дав поради, засновані на унікальному досвіді переможців вчительської премії «Global teacher Prize».  Далі...

Три квести, які вчитель може організувати на уроці

Зібрали для вас три небанальні сценарії квестів, якими вчитель може урізноманітнити свої уроки...

Золоті правила, що допоможуть закохати учня у ваш предмет

Любов виникає з любові, коли хочу, щоб мене любили, я сам першим люблю (Г.С. Сковорода)

Коли здається, що учні не сприймають інформацію, що їм нецікаво, покажіть їм свою любов до предмету. Ви вчитель, ви - і більш ніхто не зможе запалити вогник в очах школярів на уроці. Як це зробити? Читайте наші правила!..

Кейс-уроки

Як поліпшити навчальний процес та зацікавити учнів? Знайти нові форми проведення занять! Звісно, класичні уроки вже давно перевірені часом і їх значення не можна недооцінювати, але і нові підходи варті уваги. Особливо це стосується кейс-технологій, які останнім часом використовуються все активніше.

Вигадали технологію кейсу у США на початку ХХ століття, а найбільш активними його адептами стали викладачі Гарвардської школи бізнесу, зокрема, її декан Дін Донхем. Новий метод вразив викладачів настільки, що згодом став основною формою навчання студентів. Учням була запропонована певна проблемна ситуація, а вони мали проаналізувати її та надати рекомендації щодо вирішення питання. Саме так процес навчання вдалося максимально наблизити до реального життя.

Читати далі...

Виховання дисципліни у школярів старших класів

Дисципліна – невід’ємна частина виховного процесу школярів. Особливо це актуально в старших класах, коли в учнів пробуджується дух заколоту і бунту.

На дисципліну в класі впливають:

1) самі учні;

2) навколишнє середовище;

3) учитель.

Дисципліна – невід’ємна частина виховного процесу школярів. Особливо це актуально в старших класах, коли в учнів пробуджується дух заколоту і бунту.

На дисципліну в класі впливають:

1) самі учні;

2) навколишнє середовище;

3) учитель.

Докладніше...

Метод "Скрайбінг" - яскраве подання навчального матеріалу

Що таке скрайбінг

Скрайбінг (з англійської scribe - робити екскіз, нарис) – це метод розповіді чи пояснення, який супроводжується графічною ілюстрацією головного змісту сказаного. Виходить свого роду ефект паралельного наслідування, тобто ми слухаємо розповідь про щось і одночасно бачимо графічну відповідність почутому.

Навіщо потрібен скрайбінг

Головна мета скрайбінгу – допомогти краще опанувати зміст та запам'ятати сенс нової інформації завдяки залученню візуалізації. Головне завдання цього прийому – донести інформацію у максимально зрозумілому і привабливому для слухача форматі.

Тому для створення яскравої картинки залучаються різноманітні типи зображень – малюнки, піктограми, символи, окремі ключові слова (написи, гасла), схеми, діаграми тощо.

Детальніше...