Сертифікати

2018-2019 н.р.
  1. Автостопом по біології
  2. Біологія. Рослини, гриби та лишайники
  3. Ефективні презентації
  4. Критичне мислення для освітян
  5. Недискримінаційний підхід в навчанні
  6. Домедична допомога
  7. Запобігання торгівлі людьми
  8. Медіаграмотність для освітян
2019-2020 н.р.
  1. Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти
  2. Академічна доброчесність
  3. Онлайн-сервіси для вчителів
  4. Технології командоутворення як засіб формування професійної компетентності педагога у роботі з лідерами учнівського самоврядування
2020-2021 н.р.
  1. Практики оцінювання у закладі освіти
  2. Хмарні технології. Вебсервіси для автоматичного оцінювання учнів та створення інтерактивних освітніх ресурсів"
2021-2022 н.р.
  1. Навчання за освітньою програмою підвищення кваліфікації вчителів закладів загальної середньої освіти, які реалізують компетентнісний потенціал природничої освітньої галузі та які одночасно є керівниками закладів загальної середньої освіти
  2. Навчання за програмою підвищення кваліфікації вчителів біології, які забезпечують здобуття освіти учнями 5-11 класів ЗЗСО, відповідно до нових методик згідно з Концепцією "Нова українська школа"
  3. Дезінформація: види, інструменти та способи захисту
  4. Підготовка та тестовий тренінг з освітньої галузі "Природознавство"
  5. Навчання з попередження ризиків, пов'язаних із вибухонебезпечними предметами (EORE)
2022-2023 н.р.
  1. Освіта для всіх: різноманітність, інклюзія та фізичний розвиток

  2. Підготовка та тестовий тренінг з освітньої галузі "Природознавство"
  3. Сміливі навчати
  4. Цифрові інструменти GOOGLE для освіти
  5. Базова психологічна допомога в умовах війни
  6. Знати як допомогти
  7. Школа стійкості
  8. Розумію: курс з психологічно-емоційної підтримки
2023-2024 н.р.
  1. Підвищення кваліфікації вчителів предметів природничої освітньої  галузі
  2. Підвищення кваліфікації для керівників ЗЗСО, які є одночасно вчителями природничої освітньої галузі
  3. Забезпечуємо наступність НУШ.Нові підходи до організації освітнього процесу на уроках біології